Eindelijk

Ik ben er eindelijk toe gekomen mijn website, of toch mijn webalbums, aan te passen. Door de update van flickr gebeurde het vaak dat de foto’s op mijn site niet zichtbaar waren, bovendien kon je nog steeds niet via een tablet mijn foto’s bekijken.
Dat is nu hopelijk allemaal in orde. Aangezien ik hier thuis enkel via een iPad kan surfen, weet ik nog niet zeker of alles werkt onder Android. Kan iemand me laten weten of dat ook lukt?

Nu nog grote schoonmaak in de webalbums zelf houden.

Link: http://www.gekiekt.be

gekiekt

3 gedachtes over “Eindelijk

Geef een reactie

