Rood – groen

An wil dit:

green

Marthe wil dit:

red

Ik heb niets te zeggen.
Hakken jullie de knoop door?

22 gedachtes over “Rood – groen

  1. Ik heb een beetje een raar gevoel met de rode versie. Als ik een communie fotografeer ben ik altijd blij dat de natuur al mooi groen is. Begin april kan dat al eens tegenvallen. De rode versie lijkt in de herfst gefotografeerd. Tenzij dit geen communiereportage is, natuurlijk. Leuke compositie trouwens….

  2. Pat zegt:

    ik zou voor de groene gaan en de botjes nog wat feller rood maken dat ze goed afsteken
    het is helemaal geen herfst. alternatief: zwart wit? spehia tint?

  3. binnenkort euroverkiezingen.. foto van formulier.
    kinderen willen de iederedagfrietjes-partij maar ik wil de magiknogffuitslapen-partij. welke zal ik kiezen. hakken jullie de knoop door 😉

Geef een reactie

