Help!

Marthe doet dit jaar haar plechtige communie en voor haar communiefoto’s wou ik o.a. een ‘double exposure’ maken. De foto van de vorige post kon wat beter en bovendien moest Marthe andere kleren aantrekken 😉

Twee versies en we kunnen niet kiezen welke we zullen gebruiken. Helpen jullie de knoop doorhakken?

001

Grotere versie van bovenstaande foto hier (even inzoomen om de details te zien).

002

12 gedachtes over “Help!

  1. Pat zegt:

    voor mij de zwart-wit. daar zie je het best het gezicht, de ogen etc…… de andere is dit minder gelukt (= mijn mening natuurlijk) – maar wel origineel !!

  2. Anoniem zegt:

    Van de twee getoonde foto’s is de eerste zonder twijfel de beste. Maar… Ik heb al vaak zéér mooie portretten/foto’s van jou gezien en deze dubbelopnames komen toch een beetje te ‘gezocht’ over. Ik krijg het gevoel dat het enthousiasme over een bepaalde techniek, de kritische blik een beetje vertroebelt (de takken in het gelaat zijn pijnlijk). Er is immers niets mis met een echt mooi portret (pose of ‘spontaan’/snapshot); integendeel. Deze foto’s zeggen maw ook niets over je dochter, nu. Niet doen dus. Ik vind het wél heel moedig van je dat je zoekt en durft twijfelen.

  3. Anoniem zegt:

    Steven, de kleurfoto vond ik mooi, maar de uitloop aan het achterhoofd is zo bruusk,
    Eigenlijk vond ik de blik in de proef versie wel spontaner. Deze mss met kleur?

  4. tom Adriaens zegt:

    Als de familie ook iets te zeggen heeft, dan vind ik de zwart-witte het mooist. Bij de foto met kleur zie ik het gezicht niet meer zo goed. Langs de andere kant, bij de foto in zwart-wit laten de takken in marthe haar gezicht haar wat op een zombie lijken ;o
    (mathias vindt dit ook want die is toevallig hier )

Geef een reactie

