boudoir

10

09

05

04

8 gedachtes over “boudoir

  1. Voor mij foto 1 en 3. 2 vind ik iets te donker (hoewel ze zeer mooi kijkt). En 4 vind ik, sorry, iets te gewoontjes (voor jouw kunnen uiteraard 😉 ). Nr 3 is mooi met onder lichte achtergrond, donkere kledij, en boven met donkere achtergrond, blonde haren. En 1 heeft zeer mooi licht (venster aan de noordkant of softbox ?).
    Als je in deze materie eens een workshop geeft…. 🙂

    • Venster (veluxraam) inderdaad aan de noordkant. Goed gezien.
      Zo een workshop zou ik zelf nog willen volgen hoor want zo een reportage vind ik echt niet zo makkelijk. Het ziet er al snel goedkoop/marginaal uit.

      • Inderdaad, maar dat vind ik totaal niet van jouw foto’s ! Ik vind ze stijlvol. Tik maar eens ‘boudoir fotografie’ in in Google. Ge zult wat zien !
        Mij lijkt het moeilijkste om met je model om te gaan. Dat vind ik sowieso moeilijk, en ik vermoed zeker in zo’n geval….

Geef een reactie

