Voorwoord

Binnenkort komt het boekje uit waarvoor ik de foto’s en lay-out mocht maken.
De foto bij het voorwoord moest op het laatste moment nog gewijzigd worden.

Zelf had ik deze gekozen:

05

Maar deze is het geworden:

02

Welke zouden jullie gekozen hebben?

6 gedachtes over “Voorwoord

  1. ncolleman zegt:

    Tweede inderdaad nogal geposeerd,en de compositie vd eerste lijkt me ook veel specialer. Blik ook beter op eerste foto, klopt. Vind dat ‘flou’ stuk vooraan van foto twee toch ook wel mooi! Die prominente buik en die te korte das … 😦

  2. Jan vq zegt:

    De eerste foto is gewoon origineel, de tweede is een klassieker standpunt maar ook mooi van compositie. Ik vermoed dat ‘de redacteur’ ‘op veilig’ zal spelen. Hangt er een beetje van af wat het onderwerp of publiek is voor het boekje denk ik. Mah .. is dat niet Johan? mooi werk.

    • Tjsa, de doelgroep is nog gevarieerd. Leerlingen laatste jaar secundair, maar ook personeel van Arteveldehogeschool, ouders van studenten…
      En inderdaad dit is Johan, directeur van de school waar ik werk.
      En moet ik Jan vq van ergens kennen (of gewoon een blogbezoeker)? 😉

Geef een reactie

