Helpen jullie mee beslissen?

Foto’s voor bij het artikel over een studente die haar stage in Engeland deed:

IMG_0575

IMG_0594

Ik kan niet goed kiezen welke foto ik zou gebruiken. In de tweede foto heb ik geprobeerd die Engelse spookachtige sfeer te creëren maar ik weet niet zeker of dat wel duidelijk is. Welke foto verkiezen jullie?

UPDATE: de foto wordt op A4-formaat afgedrukt.

8 gedachtes over “Helpen jullie mee beslissen?

  1. Als de persoon in de spiegeling in #2 iets met de student te maken heeft of het artikel te maken heeft met geschiedenis, dan kun je die foto wel nemen. Student is door het formaat van de spiegeling wel beetje ondergeschikt als onderwerp.

  2. Leen zegt:

    Ik vind de onderste anders ook echt wel geslaagd! Als je echt een portret nodig hebt bij het interview, ok dan de eerste. Maar anders: de tweede is echt speciaal!

Geef een reactie

