Boudoir

Veel te lang geleden dat ik iets gepost heb. Mijn excuses.

Aangezien ik volgend jaar (een jaartje ?) stop met lesgeven en me meer op mijn foto’s wil toeleggen, was het nodig mijn portfolio wat uit te breiden. Hieronder enkele boudoirfoto’s van vrouwlief. We hebben het maar meteen ‘goed’ gedaan: naar de kapper en met make-up.
Alle feedback is welkom.
Wat met de bewerking van deze foto bv.
Het origineel:
IMG_4659

De geretoucheerde versie. Kleine pigmentvlekjes in het gezicht weggewerkt en huid wat egaler gemaakt. Het egaler maken van de huid vind ik iets delicaats. Op het net zie je soms van die overgephotoshopte foto’s waarbij de huid er niet meer natuurlijk uit ziet. Vandaar dat ik geïnteresseerd ben in jullie reacties.
IMG_4659_PS

IMG_4512 (2)

IMG_4544

IMG_4559

14 gedachtes over “Boudoir

  1. ncolleman zegt:

    Mooie foto’s! Goed gedaan van An ook – ben niet gewend om haar zo ‘serieus’ en dromerig te zien kijken. Inderdaad mooie blik! Vind het absoluut ook niet overdreven gephotoshopt – die tweede ziet er nog altijd heel natuurlijk uit – prachtig licht – mijn favoriet in de reeks …

  2. Nabewerking was hier inderdaad niet echt nodig.
    Echt mooie foto’s! Het stukje witte achtergrond achter haar hoofd in de eerste foto vind ik een beetje storend. Maar dat is alleen maar omdat ik hier nu echt op zoek ben naar een minpuntje 🙂

  3. Katrien zegt:

    Stopt An ook een jaartje met lesgeven???
    Knap werk van jullie allebei !
    Bewerkte foto iets té properkes opgekuist voor mijn oog. Maar het blijft wel mooi hoor, voor en na.

  4. Anoniem zegt:

    Ik kreeg deze link door via Hermine Vanloosveldt. Mooie foto’s, misschien iets meer diepgang. Ja, photoshop is nodig voor bepaalde beelden maar hoeft niet.
    Wanneer je een goede fotostudio van doen hebt… één adres: http://www.defotoloft.be
    De fotostudio is volledig ingericht met kleedkamer, douche en wc.

  5. ik vind de houding in de voorlaatste foto wat vreemd. Maar er zijn een paar hele mooie bij. Photoshopvelletje hoeft niet, vind ik. Maar ik beschouw het een beetje als schmink. Het heeft hetzelfde effect. 😉

  6. Ik vind ze knap, Steven ! Voor mij hoeft de photoshop ook niet. Ik vind de 2e mijn favoriet ! Uw vrouw is wel content met het resultaat zeker ? Ik ga het eens voorstellen aan de mijne 😉

Geef een reactie

