Het Nieuwsblad e.a.

De voorbije dagen heb ik het bezoekersaantal op mijn blog zien vervijfvoudigen. De aanleiding hiervoor was mijn post over mijn mondeling examen. Uiteindelijk is die post ook op de redactie van het Nieuwsblad / De Gentenaar terecht gekomen. Het artikel staat ook online en vinden jullie hier.
Gevolg van dit artikel deze morgen: telefoontjes van Stubru, Radio 2 en MNM.

Interview op Stubru hier.
stubru

8 gedachtes over “Het Nieuwsblad e.a.

  1. Fien zegt:

    Ik las het artikel in de krant en herkende de naam Steven Meert. Snel even een kijkje genomen en bleek dat het daadwerkelijk de Steven Meert was waarvan ik zijn blog weleens bezocht!

Geef een reactie

