Workshop

Morgen is het zover, mijn allereerste fotografie workshop, woehoe!
De cursussen liggen al klaar.

Wie thuis ook zo een workshop wil organiseren (3 keer 2 uur) mag mij altijd contacteren (e-mail: gekiekt@telenet.be). Als gastheer/gastvrouw hoef je niet te betalen maar moet je wel 8-9 deelnemers weten te vinden. De cursus is gericht op mensen die iets meer uit hun camera willen halen. Ik leer je hoe je de volautomatisch piloot van je camera aan de kant kan schuiven en hoe je je foto’s kan verbeteren. Begrippen als diafragma, sluitertijd, scherptediepte… komen allemaal aan bod en worden meteen in de praktijk omgezet.

IMG_0070_Snapseed

IMG_0088_Snapseed

IMG_0089_Snapseed

14 gedachtes over “Workshop

    • Super! Echt heel leuk om te zien dat de cursisten iets concreets bijleren (is minder het geval bij het aanleren van een taal).
      Mijn timing was iets minder. Ik had gedacht iets meer te kunnen zien. Vervolg binnen twee weken.
      Ze moeten intussen aan de slag met lange sluitertijden, spelen met diafragmawaarden en brandpuntsafstanden.
      Ik zal hun foto’s hier later misschien eens posten.

Geef een reactie

