nieuw magazine Arteveldehogeschool

De laatste tijd is het hier redelijk kalm geweest. De reden hiervoor is dat ik opnieuw alle foto’s mocht aanleveren voor het tijdschrift van de Arteveldehogeschool en het wat te druk had om te bloggen. De vorige jaren werd o.a. gewerkt rond vrijwilligerswerk, diversititeit en gelijke kansen… Dit jaar is ‘Gent’ het thema.
De foto’s die in het tijdschrift komen, mag ik pas tonen als het tijschrift verschenen is maar hier alvast enkele beelden van Els Wuyts, verantwoordelijke publiek en communicatie in het S.M.A.K., die het niet gehaald hebben.

Deze reportage verliep bijzonder vlot trouwens. Alles wat ik voorstelde aan Els was ok. Lang niet iedereen was zo bereidwillig de voorbije weken. Van één iemand kreeg ik zelfs te horen dat de foto braver en saaier mocht (lees: moest).
Het is natuurlijk wel een beetje een vreemde situatie. Normaal gezien komen de mensen naar mij om foto’s van hen te laten maken (geboorte, communie, huwelijk…), bij dit soort werk is het net omgekeerd. Ik bel naar mensen die er helemaal niet om gevraagd hebben geportretteerd te worden.
Enfin, iedereen staat er intussen toch op, het resultaat toon ik jullie binnen enkele weken.

01
(deze foto maakte ik eigenlijk al eens eerder maar dan met vrouwlief)

08

06

07

04

7 gedachtes over “nieuw magazine Arteveldehogeschool

Geef een reactie

