boudoir 6

boudoir

10 gedachtes over “boudoir 6

  1. tOM zegt:

    Ik moest deze morgen aan deze fotoreeks denken toen ik TC-Matics ‘Elle adore le noir’ op de radio hoorde. Ik dacht u trouwens net op dat moment op de fiets gezien te hebben, richting gent rond een uur of 9u30… Tenzij het iemand was die enorm op jou leek :-)…

    • steven zegt:

      Wat een leuke reactie. Maar euhm, hopelijk beledig ik je hier niet mee, ken ik jou ergens van (behalve dan van je reacties op mijn blog)? Het zou kunnen dat ik les aan je gegeven heb maar ik heb wel meer studenten die Tom heten natuurlijk. Het verbaast me gewoon dat je me herkende op de fiets (ik reed rond 9u30 inderdaad richting Gent). Of herkende je me gewoon van mijn zelfportretten?

      • tOM zegt:

        Nee hoor Steven, jij kent mij niet en je hebt zeker geen les aan mij gegeven (ik vermoed dat we ongeveer dezelfde leeftijd moeten hebben). Je kent me alleen van de reacties hier. Maar het was echt toevallig : ik reed richting SDW en hoorde ‘Elle adore le noir’ en moest aan jouw fantastische fotoreeks denken (zoals al vele malen gezegd is jouw boudoir-reeks mooi en stijlvol zonder vulgair en plat te zijn)… en ik zag iemand fietsen. Enkele seconden later besefte ik dat die verdacht veel op jou leek : puur toeval ! Ik heb nogal een visueel geheugen. Dus idd, jouw zelfportretten zijn de schuldigen 🙂 !

        groeten,

        tOM.

  2. dit vind ik de minste van de reeks, maar dan vooral door de houding van mevrouw. De tint en de kleuren en lichtjes overbelichte vind ik wel erg mooi. Maar het is wel een reeks waar ik erg van onder de indruk ben. Je kan eigenlijk echt alles.

Geef een reactie

