Katrien en Kristof

035

111a

111c

111e

111f

077

089

105

114

122

189

200

296

301

4 gedachtes over “Katrien en Kristof

  1. hahaha… Glij van mn stoel toen de foto tussen de wasmiddelen in beeld kwam. SUPER !

    Zwartwit portretten errug fijn ! 85mm bokeh maakt er droomplaatjes van.
    Tegenlicht is je nieuwe dingetje volgens mij. Werkt erg goed voor de sfeer !

    Ik vraag me af wat bart de wever daar als getuigen doet (2 na laatste foto)…

    • Ik had het zelf nog niet opgemerkt dat ik de laatste tijd redelijk wat foto’s met tegenlicht gepost heb.
      Knap dat je er de 85mm foto’s uithaalt. Ik heb die lens enkel voor die twee portretfoto’s gebruikt. Ik had ze beter vaker gebruikt want die lens heeft toch iets speciaals eigenlijk.

Geef een reactie

