Opleidingsbrochures Arteveldehogeschool

De voorbije weken ben ik bezig geweest met de opleidingsbrochures voor de Arteveldehogeschool.
16 opleidingen moesten in beeld gebracht worden.
Om de brochures aan elkaar te linken wou ik de rolmodellen op een gelijkaardige manier in beeld brengen:
Camera hoog op een statief, recht boven de modellen.

Opstelling:

IMG_1505

16 reeksen van foto’s waarbij ik instructies geef aan de studenten (naar boven kijken naar het vogeltje):

IMG_2786

16 reeksen van mijn linkerhand (om mijn instellingen goed te krijgen alvorens ik de camera de hoogte in stuur):

IMG_2975

16 reeksen zelfportretten waarbij ik heel nors kijk:

selfportrait

Resultaten toon ik nog wel eens als de brochures gedrukt zijn.

6 gedachtes over “Opleidingsbrochures Arteveldehogeschool

  1. Pietel zegt:

    Tof idee. Wil dat zeggen dat je het resultaat niet meer kan zien zodra je de camera in de hoogte zet? Zet je de autofocus gewoon op automaat? En den een klassieke remote?

    • Ik kon de resultaten idd pas zien als ik de camera weer naar beneden bracht. Heel omslachtig.
      Ik gebruikte de 10-22mm lens van canon op 10 mm, alles was dan scherp, geen probleem met de focus dus.
      Als afstandsbediening had ik een IR afstandsbediening van Canon maar die heb ik intussen vervangen door een radiogestuurde afstandsbediening, wel iets handiger.

Geef een reactie

