Wintertuin

Enkele foto’s van de “wintertuin” van de campus Kantienberg van de Arteveldehogeschool:

IMG_8568

IMG_8562

IMG_8561

IMG_8556

IMG_8553

6 gedachtes over “Wintertuin

    • Ik begrijp je opmerking maar weet niet goed hoe ik het moet aanpakken/oplossen. In de tweede foto bv., waar de rechterkant van de foto duidelijk niet verticaal staat, staan de ramen/profielen in het midden wel verticaal, ik had me nl. op die lijnen gebaseerd.
      Ik zou die rechterkant in PS wel verticaal kunnen krijgen maar ik vraag me af of ik dat kan vermijden.
      De lens die ik gebruik is de 24-70 lens van Canon, op 24 mm geeft die redelijk wat vervorming.
      Zou de 24 mm prime daar ook last van hebben?

  1. Je kan een deel corrigeren in Lightroom of DxO, maar in-camera is natuurlijk meer aangewezen. Gebruik op je statief of op de hotshoe van je camera een waterpasje; probeer eens een tilt/shift lens van iemand te lenen en daarmee wat te testen. Ik moet Jürgen bijtreden, het is een sterke reeks, alleen de lijntjes even rechtzetten/krijgen.

Geef een reactie

