Valse Nounouche

Eén van de redenen waarom ik het de laatste tijd te druk had om te bloggen: mijn eerste jaar notenleer en accordeon. Hieronder één van de drie nummers die ik moest spelen op mijn examen. (Valse Nounouche van Philippe Thuriot)

10 gedachtes over “Valse Nounouche

  1. heel anders dan je vorige nummer.
    erg frans sfeertje en voor een leek als mij, prima gespeeld !

    … en complimenten ook voor je filmpje 🙂
    echte youtube-stijl lage standpunt, incl. hobbykamer setting en aan- en uitzetten van de camera.

Geef een reactie

