Carolien en Joost – slot

Ietofwat langere sluitertijd en flitsen op het tweede gordijn:
(20-tal foto’s maken om toch maar één +/- deftige foto over te houden)

carolien_en_joost_391

Zelfde principe hier:

carolien_en_joost_396

Omdat niet iedereen fan is van dit soort foto’s, maak ik van de openingsdans telkens een hele reeks met verschillende instellingen. Enkele andere foto’s:

carolien_en_joost_398

De foto die mijn voorkeur wegdraagt:

carolien_en_joost_399

5 gedachtes over “Carolien en Joost – slot

  1. Steven, persoonlijk zet ik ze nooit om in zwart wit, omdat de kleuren van de lichten altijd zo warm zijn en passen bij dit onderwerp. Maar ik flits eigenlijk ALTIJD op het tweede gordijn en inderdaad, het is goed om zowel beelden te maken met heel wat beweging als beelden waar ze “stil” op staan (omdat niet iedereen dat graag ziet ….).

  2. nel zegt:

    de laatste foto is helemaal mijn stijl!

    echt knap! Ik ben benieuwd wanneer ik ooit eens zo’n plaatje zal schieten, mijne blijven zo maar middelmaat… helaas!

    Oefenen is de boodschap! Niet?

    Verder bewonder ik je blog dan maar… 😉

Geef een reactie

