Perscafé

De derdejaarsstudenten van de opleiding journalistiek aan de Arteveldehogeschool moeten “perscafés” organiseren. Voor een publiek moeten ze enkele mensen interviewen.
Op youtube kunnen jullie enkele filmpjes vinden van de edities van de voorbije jaren.

Hieronder een foto die ik maakte op het perscafé van afgelopen dinsdag.
Ik zal deze foto gebruiken voor het fotoboek “1 jaar journalistiek aan de Arteveldehogeschool”. Het linkerdeel van de foto komt op de linkerpagina te staan, het rechterdeel…
Bij de verschillende foto’s komt er ook telkens een woordje uitleg. Ik ben er nog niet helemaal uit welk lettertype ik zal gebruiken maar de kans is groot dat het Eurostile Bold Extended 2 wordt. Tot voor kort gebruikte ik vooral het lettertype Impact maar ik vind die Eurostile nog mooier.

perscafé

Iemand die de gast herkent?

2 gedachtes over “Perscafé

Geef een reactie

