Brochures Arteveldehogeschool

Nog een foto die ik maakte voor de opleidingsbrochures van de Arteveldehogeschool.

Deze maakte ik voor de opleiding journalistiek (waar ik Engels geef):

IMG_7800

En deze voor de opleiding lager onderwijs:

IMG_2422

Iets “riskanter” dat laatste beeld maar ik hou er wel van.

8 gedachtes over “Brochures Arteveldehogeschool

  1. Sofie zegt:

    Ik had de foto’s nog niet gezien maar deze tweede foto vind ik wel al zeker geslaagd! Ben benieuwd naar de rest van foto’s! Laat je me iets weten waar ik ze kan bekijken?
    Groeten, Sofie

Geef een reactie

