Site van het jaar

Vorige week kreeg ik plots een mailtje dat mijn blog genomineerd werd binnen de categorie fotoblogs voor de ‘site van het jaar’-wedstrijd.
Geen idee hoe ze bij mij terecht gekomen zijn. Misschien hadden ze een underdog nodig. Ik kom nl. aan gemiddeld 150 bezoekers per dag. Pindanoten in vergelijking met de bezoekersaantallen van andere genomineerde fotoblogs als die van Koen (fotogeniek België), Artur, Jimmy Kets, Squeeze the Lime
Hoedanook, ik voelde me wel geflatteerd en mochten jullie wat tijd over hebben, stemmen kan hier (op wie dan ook).

site van het jaar

6 gedachtes over “Site van het jaar

  1. Ik heb misschien wel meer bezoekers, maar dat heb ik vooral aan Google te danken hoor. En aan Googlebezoekers heb je niet veel.
    Ach, Ik ben al content wanneer ik bij de eerste 10 eindig binnen onze categorie😉 en de extra bezoekers die we nu krijgen is mooi meegenomen.
    Succes, ik gun het je écht! Steeds originele fotografie hier. Dikwijls onroerend mooi.
    Vanwege de tweede underdog

Geef een reactie

