Arteveldehogeschool

Weer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb.
Een woordje uitleg.

Zoals sommigen van jullie misschien wel weten geef ik les binnen de opleiding journalistiek aan de Arteveldehogeschool (het vak Engels). Vorig jaar heb ik foto’s mogen maken voor een tijdschrift over gelijke kansen en diversiteit aan de Arteveldehogeschool.
Dit jaar mag ik aan drie grote fotoprojecten meewerken.

Momenteel ben ik bezig met foto’s te maken voor de opleidingsbrochures van alle opleidingen aan Artevelde (14 in totaal).
Ik moet studenten in beeld brengen binnen “hun” context. De context van het ‘student-zijn’ maar tegelijkertijd de context van hun toekomstige job. Die toekomstige job mag bovendien niet te eng ingevuld worden. Niet altijd even makkelijk vind ik.
Onderaan vinden jullie een foto van afgelopen vrijdag. Eén van de foto’s die ik maakte voor de brochure van bedrijfsmanagement.

Voor het tweede project heb ik carte blanche gekregen van onze opleidingsdirecteur. Ik mag één jaar journalistiek studeren aan de Arteveldehogeschool in beeld brengen. Foto’s van opdrachten (deadlineoefeningen, perscafés…), het studentenleven, de evenementen, de proclamatie… Heel leuk.

Voor het derde project mag ik de foto’s maken voor een tijdschrift over “wat na Arteveldehogeschool”.

Kortom, er zal weinig tijd overschieten om hier veel te posten. Ik heb wel aan broodje licht nog accordeonfoto’s + een filmpje beloofd. Me and my big mouth :-p !

IMG_7287

6 gedachtes over “Arteveldehogeschool

  1. ik zie dit ook graag hoor😉

    mooi portret. voor en mnm achtergrond top !
    bekertje als mooie afleider. netjes ingeflitst.

    vraag me alleen af voor welke van je 3 projecten deze genomen is…

Geef een reactie

