Inge & Kris – meer ttv

Nog enkele ttv-foto’s van de huwelijksreportage van Inge & Kris.

017

014

056

8 gedachtes over “Inge & Kris – meer ttv

  1. héérlijk, Steven, echt de max! De 2de is voor mij de beste.
    Koen ‘Stuutekeer’ Beets (http://stuutekeer.wordpress.com) heeft het ook al eens gedaan, zo’n huwelijk fotograferen op een alternatieve manier. Maar hij deed dat met zijn befaamde gaatjescamera’s.
    Het lijkt me cool om als co-fotograaf je “artistieke” ding te kunnen/mogen doen, daarbij ervan uitgaand dat een andere fotograaf de “echte” (?) foto’s wel zal maken… Wie ooit zin heeft in zo’n samenwerking mag mij altijd contacteren 🙂
    Ik héb het trouwens al één keer gedaan: een gaatjesfoto op een huwelijk gemaakt en (al zeg ik het zelf) ik vond het nog wel cool 🙂
    S.

    • Voorlopig geen trouwreportages in de nabije toekomst, wel in 2010. Altijd welkom om mee te komen.

      Voor het huwelijk van Inge en Kris heb ik redelijk wat ttv-foto’s gemaakt maar ik stond ook in voor de “gewone” foto’s. Het was soms wel behoorlijk hectisch maar wel leuk.

Geef een reactie

