Swinging in the rain

Het was weer een tijdje geleden dat ik mijn camera meenam naar de speeltuin.
Deze keer sleur ik alles mee dacht ik. Flitsen, zendertjes + ontvangers, lichtstatief…
Net alles opgesteld toen het plots begon te regenen. Miljaar. Toch enkele foto’s van Stan op de schommel kunnen maken.
De flits frontaal voor hem geplaatst en een oranje gel voor de flits zodat het er toch niet te druilerig zou uitzien.
En dan maar op de schommel klimmen en hopen dat mijn focus een keertje goed zou zitten.

IMG_1245

IMG_1246

11 gedachtes over “Swinging in the rain

  1. ik had de making of wel willen zien eigenlijk…
    ik vind de lengte van de kettingen wel knap. Het licht is bevreemdend. het lijkt zonlicht, maar je ziet dat er geen zon is. ik ben er nog niet uit of ik dat prettig vind.

Geef een reactie

