Sarah & Bart

Onlangs mocht ik de huwelijksreportage doen van Sarah (Schotte) en Bart (Tommelein).
Het was geen reportage van 7 am tot 1 am. Enkel de burgerlijke trouw en de receptie + deel van het feest moesten in beeld gebracht worden.
We vertrokken bij Sarah thuis waar Bart door zijn toekomstige schoonmoeder nog even de les gespeld werd…

Sarah & Bart-004

Om dan naar het stadhuis te rijden.

Sarah & Bart-033

Tot dan verliep voor mij alles vlekkeloos maar op het stadhuis werd ik plots geconfronteerd met een 6-tal persfotografen en een tv-ploeg. Miljaar. Telkens ik een bepaald standpunt wou innemen moest ik constateren dat mijn plekje al werd ingenomen door een andere fotograaf. Om een mooi plaatje te krijgen, begonnen die persfotografen dan nog eens naar het koppel te roepen om in de lens te kijken. Heel vervelend, zeker gezien het feit ik een slappe druif ben en als gevolg niet kon / wou opboksen tegen die perslui.

Nu goed, het was mijn taak hun dag in beeld te brengen en die fotografen bleken onderdeel te zijn van die dag.
Getuige hiervan:

Sarah & Bart-031

Sarah & Bart-034

Op de receptie kwam zelfs een aantal persfotografen mee, gelukkig niet de hele tijd.
Toen de fanfare waar Bart nog in gespeeld had langskwam, waren ze godzijdank al weg.

Sarah & Bart-100

Sarah & Bart-098

Sarah & Bart-105

Door het grote aantal gasten had ik weinig bewegingsruimte en was ik voornamelijk aangewezen op mijn telelens.
Enkele bekende koppen.

Sarah & Bart-117

Sarah & Bart-126

Sarah & Bart-145

Sarah & Bart-146

Sarah & Bart-148

Sarah & Bart-153

Sarah & Bart-070

Aangezien Sarah en Bart geen aparte reportage van zichzelf wensten, maar ik toch wat foto’s van hen wou, moest ik het wel “stiekem” doen. Het leuke hiervan is dat je wel heel spontane foto’s krijgt.

Sarah & Bart-108

4 gedachtes over “Sarah & Bart

    • Sarah Schotte zegt:

      Absoluut! Wij zijn hem heel dankbaar! En wij maken trouwens reclame waar we maar kunnen. Waarom zouden we daar trouwens niet danbaar voor zijn?

Geef een reactie

