Yoko & Eric: het huwelijk (slot)

Eén van mijn favoriete foto’s van die dag. De aankomst van het koppel met de wachtende bruidskindjes.

112

122

De bruidskindjes bleken trouwens enorm fotogeniek:

141

171

En van de bruidskindjes naar de dirigent:

138

Die eveneens heel fotogeniek bleek:

129

Nog één van mijn favoriete beelden:

125

En de duif werkte tenslotte ook nog goed mee:

185

6 gedachtes over “Yoko & Eric: het huwelijk (slot)

    • zo zie je maar…

      toch even je proberen te overtuigen van die foto met de dirigent (het was een lucky shot, dus ik wil hier zeker niet pronkerig overkomen): ik vind de bewegingsonscherpte in zijn linkerarm leuk alsook de houding van de dirigent, met zijn arm net onder het koor. Als ik de foto met een verhouding 1:2 crop komt de arm in het album (30×30 cm) over twee pagina’s te liggen, de dirigent zelf komt uiterst rechts op de rechterpagina te staan terwijl het koor links komt te staan. In het groot komt die foto veel beter tot zijn recht.

      Vind je hem nu al wat mooier ? 😉

      Maar zoals ik al zei, het was een lucky shot (die dirigent kon echt niet stil zitten 😉 ) en ik heb van de man misschien wel 30 foto’s gemaakt.

Geef een reactie

