Julie en Kris – de voorbereidingen

julie & kris-001

In het kapsalon waren er kleine TV-schermpjes in de spiegels ingewerkt. Ze toonden net een documentaire over apen. Rechts zie je een aapje dat met twee ballen aan het spelen was. Met dank aan de regisseur om hier even op in te zoomen 😉

julie & kris-013

julie & kris-017

En even later:

julie & kris-023

julie & kris-026

Iets minder werk voor Kris:

julie & kris-031

julie & kris-033

julie & kris-037

En één van mijn lievelingsfoto’s:

julie & kris-043

9 gedachtes over “Julie en Kris – de voorbereidingen

  1. de kwaliteit straalt er af. dit zijn niet zo maar wat plaatjes.
    alles kunnen volgen en ook meer zien dan wat voor de hand ligt.
    het aapje is erg grappig, hoek en moment is scherp gezien.
    maar mn oog blijft hangen bij die laatste.. echt super !
    hoe de spiegels de wereld onthullen die het echte beeld niet vrij geeft.

    • Ik heb inderdaad een flits gebruikt bij die foto. In zulke situaties laat ik mijn flits op automatisch staan en als het te donker of te fel blijkt kan ik dat snel per 1/3 van de kracht aanpassen (gelukkig via de camera zelf).

Geef een reactie

