Maaike en Peter – huwelijk

De voorbereidingen:

maaike en peter-008

maaike en peter-013

maaike en peter-015

maaike en peter-027

Alleen kalmte kan u redden:
maaike en peter-009

maaike en peter-081

maaike en peter-043

maaike en peter-060

maaike en peter-102

maaike en peter-086

maaike en peter-111

maaike en peter-134

maaike en peter-148

maaike en peter-149

maaike en peter-152

maaike en peter-155

maaike en peter-347

maaike en peter-349

maaike en peter-356

maaike en peter-355

15 gedachtes over “Maaike en Peter – huwelijk

  1. zijn die laatste analoog gemaakt of is’t een “schoon ranneke”?
    ’t Is een toffe reeks. Er zijn een paar echte uitschieters, zoals die door die poort, die 2de met de mama enerzijds en de dochter (veronderstel ik?) in de spiegel anderzijds, en ik vind die van de bruid met die twee kindjes in die bus ook een geweldige prent. Die laatste lijkt me vooral technisch niet gemakkelijk – of heb ik het mis?

    • geen analoge foto’s hoor, een ingescand randje toegevoegd in PS

      “Die laatste”, bedoel je dan de foto met de kindjes in de bus, of gewoon de allerlaatste in de reeks? Die allerlaatste is gewoon met redelijk wat tegenlicht.

  2. Klasse, met grote K. Ook die van kalmte. Compleet Zen is die vader. Ik mis nog altijd de ceremoniemeester in uw bruidsreportages, of zijn die ondertussen gepensionneerd of slachtoffer van een burn-out.

  3. Maaike zegt:

    Fantastische foto’s, Steven.
    Bedankt om onze grote dag op foto vast te leggen.

    “die gast” is inderdaad mijn papa. Hij was heel rustig die dag, net als ik. Ik zal dan toch nog iets van mijn vader hebben.

  4. Katleen zegt:

    Het zijn heel mooie foto’s.
    Er is dan toch een foto gelukt zonder tutje.

    De bruidskindjes vinden het alvast leuk om naar de foto’s te kijken op het net.

  5. Geweldig werk (en dat geldt ook voor je volgende post).
    En wat die ceremoniemeesters betreft: meestal ben je die als fotograaf liever kwijt dan rijk (al zijn er uitzonderingen natuurlijk) 😉

Geef een reactie

