Zomer

Het zal hier de komende weken rustiger worden omwille van de vakantie. Ja ja, ik sta in het onderwijs, 2 maanden op mijn luie krent zitten. Wat zeg ik, bijna 3 maanden, het academiejaar begint pas op 22 september. Laat de clichés in de commentaren maar komen.
Hoedanook, hieronder enkele beelden van het zomerse begin.

De opstelling:

IMG_4264

De actiefoto’s:

IMG_4313

IMG_4256

IMG_4141

IMG_4195

7 gedachtes over “Zomer

  1. als dochter van een leerkracht, én als zelf leerkracht zijnde, én als (biiijjjna-afgestudeerde-)onderwijskundig pedagoge, wéét ik maar al te goed hoe hard het travakken is in het onderwijs tijdens het school- of academiejaar. geen clichés in de commentaren van mijn kant uit, dus.
    kortom: FIJNE VAKANTIE
    oh, en wat de foto’s betreft, zijn 4 en 5 mijn favorieten.
    nummer vier omwille van de heerlijke scherpte van de waterdruppels en het exàcte moment waarop je geklikt hebt.
    nummer vijf omwille van de heerlijke blote (excusez-moi le mot) kont. dit klinkt BIJZONDER fout, zeker? ik bedoel het alleszins heel proper. want dat vind ik net zo geweldig: dat de blote poep toch zo stijlvol in beeld is gebracht. tis niet plat. vind ik (maar wie ben ik).

    Geniet van de zomer, Steven!

  2. de laatste is een geweldige afsluiter, ja. ze krijgt iets van een zeemeermin.
    het zwembadje zet haar trouwens echt tussen de vissen en dolfijnen. leuke serie weer!

Geef een reactie

