Janneke

Qua cliché onderwerp kan dit wel tellen: een kindje dat zeepbellen aan het blazen is.
Het bleek echter niet zo eenvoudig. Janneke die constant achter de bellen aanliep, handen voor het gezicht,… Een stuk of 40 foto’s nodig gehad om een compositie te krijgen waar ik ietofwat tevreden mee was.

Voor de eerste foto stond mijn flits nog op de camera zelf.
Voor de tweede foto heb ik mijn flits even van de camera gehaald.
In de eerste foto is de wolkenhemel mooier, in de tweede vind ik de belichting op Janneke mooier. Tsja.

010

011

9 gedachtes over “Janneke

Geef een reactie

