“Nobody can be uncheered with a balloon” – Winnie the Pooh

De communiereportage van mijn dochtertje Marthe heb ik met de Canon 5D Mkii gemaakt. Uitzonderlijk heb ik alle beelden op de hoogste resolutie geschoten (mijn computer begint te kraken bij het openen van dergelijke RAW-bestanden).

Hieronder een foto en een vergroting van een detail uit die foto. Best wel spectaculair vind ik. In haar oog zie je niet alleen mij, je ziet ook mijn vrouw in de achtergrond terwijl ze even de balonnen vasthield.

Marthe_010

Marthe_010'

10 gedachtes over ““Nobody can be uncheered with a balloon” – Winnie the Pooh

    • Een canon 24-70mm f/2.8.
      Mijn eerste lens was een 50 mm f/1.4 maar sinds ik die zoomlens heb gebruik ik die 50 mm niet meer.
      Echt een geweldige lens, zeker nu op een full-frame camera.

Geef een reactie

