Marthe

Ik kan voorlopig weinig anders posten dan foto’s van de communiereportage van mijn dochtertje.
De laatste weken heb ik bijna uitsluitend communiereportages gedaan en tot na de communieperiode mag ik hier niets van tonen.
Geen probleem als het om mijn eigen dochter gaat natuurlijk.

Nog eentje met de ballon (ik heb er ook andere hoor, die volgen nog).

Met de camera op het statief (je kan mijn schaduw een beetje in de ballon zien) en dan met de afstandsbediening foto’s nemen.
Deze foto werd trouwens op dezelfde manier gemaakt (niet vanop een brug of ladder dus).

marthe

5 gedachtes over “Marthe

  1. met dat lijnenspel op de grond is het erg mooi geworden. Leuk dat je schaduw wat te zien is. Het lijkt of je zelf een ballon vasthebt… ofzo. Ik kan er niet zo goed aan uit, maar dat hoeft ook niet altijd…

Geef een reactie

