Licht bergop

Afgelopen zaterdag had ik mijn eerste uitgebreide trouwreportage (van 8am tot 1am). Momenteel ben ik druk bezig de foto’s te selecteren en bewerken. Binnenkort toon ik hier een selectie.

Intussentijd een foto die ik een tijdje geleden maakt van vrouwlief:

licht bergop

17 gedachtes over “Licht bergop

  1. jellevermeersch3 zegt:

    Schoon werk, Steven! Ik wist trouwens niet dat jij zo gepassioneerd met fotografie bezig was. Een hele sterke reeks ook die verschenen is in het Artevelde-tijdschrift. Waar is den tijd gebleven van Engelse lessen en zo?
    Veel succes nog!

Geef een reactie

