Egotripperij 2

In november en december heb ik heel wat foto’s mogen nemen voor de school (Arteveldehogeschool). De studenten journalistiek werkten aan twee tijdschriften: Scoop (waar ik al eerder enkele pagina’s van toonde) en een tijdschrift dat op infodagen zal gebruikt worden en naar secundaire scholen zal gestuurd worden. Voor dat laatste tijdschrift heb ik alle foto’s mogen maken.
Hieronder enkele pagina’s. De vormgeefster heeft het een mooie strakke lay-out gegeven vind ik.

arteveldemagazine01

arteveldemagazine02

arteveldemagazine03

arteveldemagazine04

arteveldemagazine06

arteveldemagazine07

arteveldemagazine09

arteveldemagazine08

arteveldemagazine05

arteveldemagazine11

arteveldemagazine10

(Ik wist dat mijn vrouw haar handen ooit nog van pas zouden komen 😉 )

arteveldemagazine12

arteveldemagazine13

15 gedachtes over “Egotripperij 2

  1. leuk dat je zo uitgebreid fotowerk kan tonen op die manier. Ook leuk dat ze het aankleden op een manier die jou bevalt. En de foto’s zijn geweldig geworden. Zo in tijdschriftvorm ziet het er indrukwekkend uit!

  2. ziet er heel strak uit.. en das zeker niet alleen de layout !
    het plezier in de fotografie straalt van je fotos af.

    foto op pagina 3 mag je morgen wat groter tonen 😉

Geef een reactie

