Egotripperij (1)

De eerste Scoop is uit. Scoop is een mediatijdschrift gemaakt door de studenten journalistiek aan de Arteveldehogeschool (waar ik lesgeef). Ze hadden me ingeschakeld om foto’s te maken voor het dossier ‘Productiehuizen’. Ik had al eerder enkele foto’s hiervan op mijn blog geplaatst maar nu zien jullie ze in het “echt”. Hmm, mijn eerste postmodern getint bericht zo merk ik nu.

scoop06

scoop01

scoop02

scoop03

scoop04

scoop05

Grotere versie van die laatste foto hier.

10 gedachtes over “Egotripperij (1)

  1. “de kleurversie was wel nog leuker omdat de kleuren van de kleren van de dweiler dezelfde waren als die van zijn emmertjes.”
    int zwart-wit ook 😉

    nee serieus, straffe reeks en het moet kicken zijn om je werk in een boekske te zien staan!

Geef een reactie

