Geboortekaartje

Foto die ik een tijdje geleden maakte voor een geboortekaartje:

06

9 gedachtes over “Geboortekaartje

  1. het doet me denken aan de maan… ik heb zo’n buiken nooit echt tof gevonden. Ik vond het bij mezelf ook helemaal niet mooi of vertederend. Eerder gewoon buitenproportioneel en beetje griezelig…

  2. Erg mooi zeg. Zelf maak ik voor mensen geboortekaarten op maat. Ook een mooie kaart met foto die ik laatst zag had aan de ene kant de moeder met haar handen rond haar dikke buik en daarnaast een foto van de papa met zijn handen op dezelfde manier rond het kindje (gemaakt een dag nadat het geboren was. Ook erg mooi!
    Fleur

Geef een reactie

