Verteerbaar licht

Ik leg momenteel de laatste hand aan een fotoboek met al mijn “experimentelere” foto’s (ttv-foto’s, polaroid…).
Dit beeld heb ik gemaakt voor de cover van het boek:

verteerbaar licht

14 gedachtes over “Verteerbaar licht

  1. @ Moustache: ik gebruik doorgaans Fotobuch.de en ik ben altijd al heel tevreden geweest over het resultaat. Met Asukabook heb ik ook al gewerkt en dat is nog een paar categorieën hoger. Ook wat de prijs betreft natuurlijk.

    Ik ga ook eens een blurb boek maken om te kunnen vergelijken.

  2. Het enige nadeel van blurb is dat je in een serie gedwongen templates moet werken. Maar gezien jij je opmaak denkelijk volledig in photoshop afwerkt kan je terugvallen op de full bleed pagina’s dus dan kan dat geen issue zijn.

  3. @ moustache: voor de lay-out van mijn fotobuch boeken gebruik ik hun software want die is echt schitterend. Bij Asukabook moet je met Photoshop werken en dat is toch wel een heel tijdrovend karwei.

  4. @ ghostshot: ik voel me gevleid maar het gaat hier niet om een boek dat uitgegeven wordt. Ik laat gewoon één exemplaar bij fotobuch.de afdrukken. Het gaat om een boek van 30×30 cm, van ongeveer 130 pagina’s. Dat is redelijk prijzig.

Geef een reactie

