Arteveldemagazine 12

Artikel over vervoersmiddelen van studenten.

TRANSPORT_26

TRANSPORT_29

TRANSPORT_02

TRANSPORT_21

TRANSPORT_23

TRANSPORT_27

lijn2

lijnfoto

12 gedachtes over “Arteveldemagazine 12

  1. Alexander saenen zegt:

    persoonlijk vind ik beeld 1en 2 het beste, ook het meest sfeervol. Ook het laatste beeld vind ik een zeer goed beeld. De rest zou ik persoonlijk niet echt gebruiken

    maar beeld 1 en 2 zijn echt knappe beelden!
    Alexander

  2. @ ghostshot: helaas niet, mijn departementshoofd had me ingeschakeld voor deze specifieke opdracht: onze studenten journalistiek moesten een tijdschrift maken over diversiteit binnen de arteveldehogeschool en ik mocht de foto’s maken

  3. je hebt er al een heleboel mooie foto’s voor gemaakt. Ik hou ook wel van 1 en 2. Daar zit voor mij het meeste dynamiek in. De voorlaatste (met de rails en de tram) vind ik ook wel leuk, behalve dat de snelheid van studenten er niet in terugkomt…

Geef een reactie

