collega’s Artevelde

Vorige week ook een aantal collega’s gefotografeerd.
Opstelling: paraplu links van de camera + flits om de achtergrond te belichten.

Kleur of z/w?

personeel_05

personeel_06

personeel_08

personeel_07

personeel_18

personeel_17

personeel_20

personeel_19

21 gedachtes over “collega’s Artevelde

  1. ik kies ook voor kleur.
    de portretten zijn mooi qua compo, maar ik vind dat ze wat opheldering hadden kunnen gebruiken op de rechterkant (dus voor het model zijn/haar linkerwang en linkeroog)…
    Vind IK maar hè…😉

  2. Alexander saenen zegt:

    Ik zou zeggen zwart wit, omwille van het verhoogde contrast komt de scherpte mooier uit. hoewel kleur is anders ook wel laaang niet mis, damn moeilijke keuze, zeer mooi gedaan iig!

  3. Het kan aan mijn zwaar afgetakeld scherm liggen, maar ik vind die groene achtergrond redelijk mottig. Ik kies resoluut voor zwart-wit, zeker voor de foto’s die je van dichterbij hebt getrokken.
    Ik vind ook dat de z/w foto’s sterker de nadruk leggen op de personen zelf.

Geef een reactie

