Arteveldemagazine 1

Hieronder enkele foto’s voor de Arteveldemagazines waarover ik het in mijn vorige post had.
Dit magazine gaat over engagement bij studenten. Ik moest hiervoor enkele foto’s nemen van een student die als DJ werkt.

Voor alle foto’s heb ik – net als in mijn vorige post – op mijn flits een grid van zwarte rietjes geplaatst.
En dan maar spelen met sluitertijden en bewegingen van de camera (ronddraaien, in- en uitzoomen, schudden…)

DJ_08

DJ_06

DJ_03

DJ_23

DJ_17

DJ_16

DJ_18

DJ_19

8 gedachtes over “Arteveldemagazine 1

  1. flashy reeksje. De eerste foto’s zijn wat lsd-ig. Wel leuk, maar ik hou er niet zo van. Geef mij maar die laatste, die zwartwitte en nummer vijf. Met die vreemde licht-zwartverdeling…

  2. Knappe effecten, misschien sommige net iets té, maar dat zal een kwestie van persoonlijke smaak zijn. Vooral de laatste vind ik echt sterk: weinig elementen in het beeld, maar genoeg om te weten dat het een DJ is. Knap!

  3. Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste 4 beelden. De keuze van de redactie zal wellicht afhangen van de tekst van het artikel en de muziek die die man speelt. De laatste 2 in z/w passen beter bij je eigen stijl.

  4. @ Tom: die grid maken vergde inderdaad redelijk wat tijd. Eén avond om precies te zijn. Ik heb er eentje gemaakt met rietjes van 5 cm. Nu ga ik er nog eentje maken met rietjes van 2 cm.

    Leuk om die verschillende reacties te zien. Mijn favoriet is eigenlijk de eerste foto maar weinigen delen mijn mening.
    Misschien heb ik bij sommige foto’s inderdaad wat overdreven maar ik wou er zo een draaibeweging inkrijgen omdat het dat is wat een dj doet (draaien).

Geef een reactie

