Studio 1

Afgelopen zondagavond mocht ik met enkele studenten journalistiek van de Arteveldehogeschool mee naar de opnames van Studio 1. Ze moesten een artikel schrijven over het achter de schermen van Studio 1.
Hier alvast één foto van de voltallige kuisploeg:

stud1 (1)

Op vraag van Serge vinden jullie hier een grotere versie.
PS: Het stukje ‘rommel’ aan de linkerkant heb ik nog niet weggeshopt, beetje uit luiheid.

19 gedachtes over “Studio 1

  1. Zo te zien was dat bezoek wel de moeite waard als je met zo’n beeld naar huis komt. Erg knap, dit kan ik wel smaken. De reflectie maakt het beeld af! Een groter formaat zou welkom zijn.

  2. Het is voor mij de harmonie in de kleur en de compositie die het beeld maakt. De reflectie trekt een horizontale spiegellijn, de kuisman en -trolley een verticale spiegellijn. Dat kruis wordt verder gezet in de kleuren. Die kuisman heeft er precies omgedaan om in die kleuren te verschijnen.

  3. Marko zegt:

    Er mooie foto, maar ben wel een beetje geschokt door je opmerking dat je ‘te lui’ was om de rommel weg te Photoshoppen. Wees blij dat je lui bent, zou ik zeggen. Er zijn persfotografen voor minder de laan uit gestuurd. Ofwel: niet meer aankomen!

Geef een reactie

