rails

Via de blog van Koen (fotogeniek België) kwam ik terecht op de Argussite. Je kon er deelnemen aan een fotowedstrijd gerelateerd aan het milieu. Niet meteen mijn ding maar er was wel een categorie ‘openbaar vervoer’. Daar heb ik een aantal foto’s voor ingestuurd en één daarvan zit nu in de finale (de foto hieronder).
Je kan nu tot 28 november stemmen op je favoriete inzending.
Stemmen op mijn foto kan je hier en zal je mijn eeuwige dankbaarheid opleveren.

rails

8 gedachtes over “rails

  1. Harry de Rooij zegt:

    Ik heb je geholpen en niet alleen om je te plezieren, maar vooral omdat ik het een fraaie foto vind. Prachtig lijnenspel dat ons oog de diepte in leidt.

  2. Ik heb ook deelgenomen (landschappen), maar…ik ben niet bij de finalisten. Da’s geen oneer want het niveau is zeer hoog als je de selectie bekijkt. Hopelijk win je een dikke prijs!
    En ja, die publieksprijs…da’s natuurlijk altijd netwerking. En vermits dat de bedoeling is van de organisatoren heb ik geen probleem daarmee. En zeker als het dan nog een fraaie foto is! Ik heb inmiddels gestemd.
    Succes, maar hopelijk win je ook de échte Argusprijs!

  3. Proficiat Steven met de plaats die je al bereikt hebt! Zelf ben ik maar tot de eerst 500 geraakt, dus geen finale plaats. Helaas had ik mijn stem al uitgebracht en een tweede keer, dat gaat niet. Maar als ik ergens op een andere pc kan inloggen, dan zal ik je zeker helpen. Veel succes verder!

Geef een reactie

