zelfportret

Nog eens wat tijd gehad voor een zelfportret.
Flits met blauwe filter in de kast. Flits met snoot en oranje filter op mijn gezicht.

selfportrait

15 gedachtes over “zelfportret

  1. leuk portret, maar het heeft iets kils. Er zit vaak iets in je foto’s dat heel glad aanvoelt en dat vaak een wat koud gevoel geeft. Het is jouw sterke stijl. Meestal hou ik er erg van, het trekt me aan in jou foto’s. Maar soms spreekt het me minder aan. Los van de vaardigheid waarmee je fotografeert en waar ik erg van onder de indruk ben, zou ik deze foto niet zo snel uitkiezen als een van mijn favoriete zelfportretten van jou.

Geef een reactie

