Johan Nieuwborg

Het reüniefeest waar ik het in mijn vorige post over had vond plaats in de kunstgalerij de Weverij in Sleidinge (blog vind je hier).

Ik heb dan ook van de gelegenheid gebruik gemaakt enkele kunstwerken te fotograferen van de Zomerzoet collectie. Ik heb al eerder werken in de Weverij gefotografeerd en nu wou ik een keer gebruik maken van mijn strobistmateriaal.

Hieronder vinden jullie enkele werken van Johan Nieuwborg. Heel fotogenieke beeldjes.

Een gewone overzichtsfoto:

003

En dan enkele foto’s met één losse flits op vol vermogen gecombineerd met een snelle sluitertijd en een diafragma van f/22 om het omgevingslicht volledig uit te schakelen:

005

006

007

En tot slot nog enkele zonder flits maar wel danig bewerkt:

011

012

13 gedachtes over “Johan Nieuwborg

  1. strakke foto’s steven. Heb je achteraf nog een beetje al het overbodige weggeshopt? Wat perfect mag hoor, maar ‘k vroeg het maar maar even af 🙂 Of is het echt puur recht uit de camera? Hoe dan ook: Prachtig

  2. Slim gezien om naar een f/22 te gaan. Een mens moet er eigenlijk maar aan denken! Het resultaat mag er trouwens zeker zijn. Oh, de voorlaatste foto vind ik geniaal. Net een macro van een klein insect.

Geef een reactie

