Reünie

Nog enkele foto’s vanop het reüniefeest van afgelopen zondag (net als de foto van de vorige post).

De eeuwige twijfel kleur of zwart/wit. Ik heb ze alletwee geprobeerd en bij de eerste vond ik de zwart/wit versie mooier en bij de tweede de kleurversie.

133

127

144

033

103

052

015

026

En tot slot één van mijn favorieten. Ik kan moeilijk zeggen waarom. Het heeft op de één of andere manier iets surreëels.

037

12 gedachtes over “Reünie

  1. @Koen: volgend jaar is het zover, dan doe ik mijn eerst trouwreportage. Ik ben er nu al zenuwachtig voor: camera’s/geheugenkaartjes/flitsen/… die het plots niet meer doen. Toch wel spannend.

  2. de jongen in het blauw vind ik het boeiendste. Die vind ik bevreemdend en heel mooi. Ook die in het zwembad is heel apart. De jongen is bijna even wit als zijn luchtmatras, wat het contrast met het blauw feller maakt…

Geef een reactie

