Terug

Maandag teruggekomen van vakantie.
Onderstaande foto is er eentje met mijn vrouw en kinderen op een pier in Bodrum (Turkije).

Grotere versie.

8 gedachtes over “Terug

  1. Ik ben niet op vakantie geweest dit jaar en soms vind ik dat wel jammer, maar ook heeft het mij weer geld bespaard en kan ik straks eindelijk een spiegel reflex kopen.
    Erg mooi beeld weer wat je hier laat zien! Mooi qua scherpte en de indeling en kleuren zijn ook weer prachtig!

  2. Stap 1: panoramisch kader kopen
    Stap 2: afdrukken in ’t groot
    Stap 3: nageltje in de muur kloppen
    Stap 4: ophangen

    Qua artistiek familieportret vind ik dit de max! Enkel jammer dat je er zelf niet mee opstaat 😉

Geef een reactie

