Slik!

Net als enkele blogvrienden had ik de strobist dvd-box besteld. Ik had meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om 2 vivitar flitsen en cactus triggers te bestellen.
Vandaag hebben ze het geleverd.
Douanekosten: 110,44 euro!!!!

SLIK!

11 gedachtes over “Slik!

  1. Ja, dat is inderdaad even slikken…
    ‘k Hoop, dat je veel plezier hebt van je nieuwe eigendommen!
    En natuurlijk ben ik heel benieuwd naar de fotografische resultaten t.z.t..

  2. mpegex sucks. zowel ik als een vriend hebben telkens dounekosten aan ons been gehad.

    ik voor de strobist dvd’s.
    hij voor ocharme een paar CTO gels .. en twas ook veel geld voor wat plastic.

    ik heb mijn triggers & vivitar bij gadgetinfinity.com gekocht, daar heb ik nog nooit iets van extra kosten moeten betalen.

Geef een reactie

