kleurenfilters

Vandaag een aantal kleurenfilters voor mijn flits ontvangen. Dankzij Photofacts een site in Duitsland gevonden waar je heel goedkoop aan die dingen kan geraken.
Dit is het setje dat ik bestelde. Nog geen 10 euro (verzendingskosten incl.) voor 200 filters!!!

Na enig knutselwerk de filters op de flits kunnen bevestigen.
Hieronder een eerste experiment: een zelfportret zonder mijn They Might Be Giants T-shirt, 😉
Die filters zijn natuurlijk voor iets anders bedoeld (achtergrond belichten, kleur corrigeren…) maar daar had ik niet genoeg tijd voor. Iets voor later dus.

painting the town red

6 gedachtes over “kleurenfilters

  1. Even een vraag ik heb al dikwijls op die website gezeten , maar omdat ik snel dingen nodig had twijfelde en heb ik daar toch niet besteld , maar aangezien jij dat wel hebt gedaan kun je ongeveer zeggen hoelang ze er nu overdoen om tot bij jou te komen ? ( 3 – 5 dagen of echt wel meer ? )

    En trouwens leuk effect 😉

    groetjes

Geef een reactie

