Zo zoo!

Naar en in de dierentuin.

1.
IMG_2282

2.
Stan

3.
IMG_2352kopie

4.
IMG_2361

5.
IMG_2400kopie

18 gedachtes over “Zo zoo!

  1. Ik was er gisteren!! We hadden elkaar kunnen tegenkomen! Ik heb eveneens 10-tallen foto’s genomen van kinderen die verwonderd naar de vissen keken. Leuk onderwerp!
    Die eerste…opsturen naar de NMBS!!!! reclamefoto van het jaar! ‘de trein is altijd een beetje reizen’ Prachtig shot!!

  2. @ Koen: onze uitstap dateert wel van eergisteren. Gisteren zaten we aan de Blaarmeersen in Gent, ook daar waren mensen intensief foto’s aan het nemen. Ik vraag me dan telkens af, zou er hier een blogger tussenzitten?

  3. resusaap zegt:

    Super foto’s! Ik hoop deze zomer ook eens naar de Zoo te kunnen met m’n vriendin, voorlopig nog zonder kids :-). Het goeie weer mag gaan komen!

  4. Harry de Rooij zegt:

    Dat sfeertje komt me bekend voor als Opa. Leuk om de kinderen te fotograferen en de dieren op de tweede plaats te zetten. Weer eens een andere kijk.

  5. Heel sterke reeks alweer. Vooral de eerste twee springen er echt bovenuit en dat bij zowiezo een superreportage. Heel hoog niveau.
    Een dagje zoo staat volgende week op ons programma.

Geef een reactie

