oudercontact

Wat doet een mens zoal ’s avonds als vrouwlief oudercontact heeft. Z’n Mesopotamians T-shirt aantrekken en zelfportretten maken.

1.
flash 1

2.
flash 2

3.
flash 3

4.
flash 4

5.
flash 5

6.
flash 6

7.
flash 7

8.
flash 8

16 gedachtes over “oudercontact

  1. Daar heb ik dus ook eens goesting in zie. Het huis voor mij alleen en eens wat zelfprortretten maken. Goed plan, bedankt voor de tip πŸ™‚

    Die met de flitsparaplu over je hoofd (nr 5) is trouwens geniaal πŸ˜€

  2. πŸ˜‰ Ook voor mij nummer 5.
    Ik heb net de Strobist DVD’s achter de kiezen… het doet me nog meer popelen om dingen uit te proberen. Maar jij hebt dat blijkbaar niet nodig πŸ˜‰

  3. Mmm, ze hebben er al voor minder onder zware medicatie geplaatst πŸ™‚
    Nee grapje hoor. Ik vind het een hele sterke reeks. Alweer vernieuwend en met veel zorg uitgevoerd.

  4. Beste Steven,

    Ik zou heel graag een linkruil met jouw site/fotolog willen doen.
    Ik heb jou natuurlijk al op mijn fotografie startpagina geplaatst.
    Die kun je vinden onder http://home.casema.nl/refra/fotografieweblogs.html

    Je kunt naar deze pagina teruglinken, of als je het leuker vind om naar mijn fotosite of weblog te linken mag dat uiteraard ook .
    Fotosite Foto Remy: http://remy.deds.nl/index.html
    Weblog Foto Remy: http://www.fotoremy.web-log.nl

    Ik hoor het nog wel van je…..
    Groetjes remy

Geef een reactie

