Cliché

Onderstaande foto’s zijn behoorlijk clichématig maar ik ben er toch blij mee.
Janneke moest poseren voor deze foto’s (heel uitzonderlijk voor mij) en meestal resulteert dat in heel geforceerde uitdrukkingen. Hier valt het mee.

IMG_0655

IMG_0900_1

(Voor deze foto hield Marthe, mijn dochtertje van 6, het reflectiescherm vast. Mijn eerste assisente!)

21 gedachtes over “Cliché

  1. @ Maarten: geen polarisatiefilter hoor. Het was gewoon een uitzonderlijk mooie dag met een straalblauwe hemel

    @ Jef Janssens: Bedankt. De kans lijkt me klein maar je bent toch niet Dr. Jef Janssens, mijn voormalige prof Middeleeuwse literatuur?

Geef een reactie

