in bad

Geen idee of ze later nog met deze foto’s zullen lachen, edoch. Ik heb er in ieder geval mijn plezier aan beleefd.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Deze laatste foto werd niet geënsceneerd. Iedereen wou zo gek mogelijk doen of zijn kunnen tonen. Net toen Janneke kopje onder wou gaan (met de neus dichtgeknepen), wou Marthe de aandacht naar zich trekken door haar poep te tonen. Tsja, ik had afgedrukt voor ik er erg in had 😉

12 gedachtes over “in bad

  1. Ze zullen nu niets begrijpen van het maken van deze foto’s maar het zijn echte belangrijke documenten!
    Schitterend!
    En als ze wat ouder zijn zullen ze zoeken in alle archieven om deze serie boven water te krijgen! Be sure!

  2. Met veel plezier kijk ik telkens even op je weblog. Ik geniet van je foto’s. Ik blijf zeker en vast (zoals onze zuiderburen zo mooi kunnen zeggen) “kieken” op je log.
    Groet uit Twente,
    TruusW

Geef een reactie

